DEMİRLERİ - ERİTEN - TÜRKÇE - DUA

  


Ey   Allah .  Şüphesiz   Sen   hiç  ölmeyecek     Hayy'sın  .   

Aciz    bırakılmayacak   bir    Halık'sın .    

Mağlup   edilmeyen   bir   Galip'sin .         

Hiç   şüphelenmeyen   bir   Basir'sin  .                    

Hiç    şüphe   etmeyen  bir    Semi'sin .

Asla  ezilmeyen   bir   Kahhar'sın .              

Hiç   tükenmeyecek  bir   Ebedi'sin .                   

Uzak   olmayan    bir   Karib'sin .                       

Kaybolmayan   bir    Şahid'sin .                 

Zıttına   gidilmeyen    bir    İlah'sın .                    

Zülme    uğratılamayacak    bir    Kahir'sin .            

Yedirilemeyen    bir    Samed'sin .            

Hiç    uyumayan   bir   Kayyum'sun .    

Görülemeyen   bir   Muhtecib'sin .    

Haksızlığa   uğratılamayan   bir   Cebber'sın  .      

Kastedilemeyecek    derecede    Azim'sin .    

Öğretilmeyen   bir   Alim'sin .   

Zayıflamayan   bir    Kaviy'sin .     

Vasfedilemeyen      bir    Cebber'sın .   

Söz    bozmayan   bir   Vefiy'sin .    

Zulmetmeyen   bir     Adl'sin .    

Faklr    olmayan    bir     Ğaniy'sin .      

Tükenmeyen     bir      Kenz'sin .       

Zulmetmeyen    bir     Hakem'sin .     

Kahredilemeyen      bir         Meni'sin .      

İnkar     edilemeyen      bir   Ma'ruf 'sun      

Hakir    görülemeyen     bir    Vekil 'sin .             

İstişare    edilemeyen     bir    Vitr'sin .     

İstişare    etmeyen        bir    Ferd 'sin .     

Bırakmayan   ve   geri   çevirmeyen    bir     Vehhab'sın .              

Gaflet   etmeyen   bir    Seri'sin .              

Cimrilik   etmeyen   bir     Cevad 'sın .        

Cehalet    etmeyen     bir    Alim'sin .     

Gafil    olmayan    bir      Hafız'sın .      

Bırakmayan    bir     Mücib'sin .     

Yok   olmayan   bir    Daim'sin .     

Eskimeyen    bir    Baki'sin .          

Kendisine     benzenilemeyen     Vahid 'sin .       

Çekişilemeyen       Muktedir 'sin .            

Vasfedilemeyen       Azim'sin .     

Muhalefet     edilemeyen    bir    Vekil 'sin .        

Usanmayan    bir    Veli'sin .         

Çekişilemeyecek       derecede       Ğaniy 'sin .          

Ey     Kerim,    ey      Kerim,     ey      Kerim !           

Ey     Cevad !      Ey     Mükrim !     Ey     Kadir !     

Ey     Mücib !      Ey     Müte'al         Ey    Celil !      Ey     Celil !        

Ey    Mütecellil !    Ey    Selam !      Ey    Mü'min !     Ey     Müheymin !      

Ey    Aziz !       Ey    Vehhab !        Ey    Cebbar !        Ey      Mütecebbir !                 

Ey    Tahir !      Ey     Tuhr !       Ey      Mütetahhir !       Ey      Kadir !       Ey     Kadir !       

Ey    Muktedir !        Ey     Aziz !       Ey      Müte'azziz !      

Seni     tesbih      ederim,      gerçekten     ben     zalimlerden     oldum .           

Ey     Allah !      Şüphesiz   ben    Senden    isterim,      

Senin    gayrinden    istemem,      Sana   rağbet     ederim,               

Senden    başkasına    rağbet      etmem .     Ey     korkanların     güvencesi,    

koruma     isteyenlerin    koruyucusu,     hayırlara    çokça     kapılar    açan,           

hataları     gideren,      kötülükleri    mahveden,     iyilikler    yazan         

ve    dereceleri     yükselten,     ben    ançak      Senden     isterim .              

Ey    Allah !      Ey    Rahman !      Ben   tüm   istenecek    duaların    en    faziletlisi,        

en   büyüğü   ve   kulun    kandisinden    başka   bir   şeyle     Senden    istemesi      

yakışık    almayacak   olan    en    tesirlisi    ile,    Senin   en   güzel      isimlerin,          

en    yüce    sıfatların     ve    sayılamayacak     nimetlerin      hürmetine .                        

ve   dahi    nezdinde    isimlerinin    en   değerlisi,      Sana    en    sevgilisi,                     

Senin     katında      mertebe    bakımından   en    şereflisi,     aracılık    bakımından       

Sana    en    yakını,     Senden    sevap    almak    bakımından    en    bol     olanı,             

Senden     kabul    görme      cihetinden    en   çabuk   olanı    ile       

Senden    istiyorum .    Yine   böylece    o    Senin    gizli - saklı    olan,     

o   yüce - en   yüce -,   o   büyük - en   büyük -,    o    kendisini   sevdiğin    ve       

kendisiyle     Sana     dua     edenden     razı     olup      duasını    kabul     ettiğin         

İsmin     ile    ki     Senden     isteyeni     mahrum      etmemen                  

Senin      üzerine     bir     hak       olmuştur .                  

Yine    Senin      Tevrat,    İncil,     Zebur   ve    Furkan daki     her   bir   ismin   ile,      

yarattıklarından    herhangi    birine    öğretmiş    olduğun    yahut    kimseye       

öğretmediğin    sana   ait   her   bir   isim   ile   ve   dahi     Arş'ını    taşıyan       

meleklerinin,    sair    meleklerinin     ve     yarattıklarından     seçtiklerinin       

kendisiyle      Sana   dua    yaptığı     her   bir   isim   ile,      

ayrıca     Senden    isteyenlerin,     Sana    rağbet     edenlerin,                         

Sana     sığınanların    ve    Sana     yalvarıp    yakaranların     Senin     üzerindeki            

hakkı     hürmetine   ve    yine     karada   veya    denizde,     düzde    yahut     tepede     

Sana    hakkıyla    ibadet    etmeye    çalışan    her   bir    kul    hakkı     için      

Senden     dilekte     bulunuyorum .    Ben,    ihtiyacı     gercekten    çok   şiddetli      

olan ,  cürmü   büyük   olan ,   helaka   yaklaşmış ,  kuvveti   zayıflamış ,   

amelerinden    hiçbir   şeye    güvenemeyen ,   İhtiyaçları   ve   günahları    için      

Senden    başka   sığınacak   ve   bağışlayacak    bir   Zat    bulamayan   biri   olarak      

Sana   dua   ediyorum .   Ben    itiraf    eden ,    Senin    ibadetinden     çekinmeyen    

ve   büyüklenmeyen    biri    olarak    Sana     kaçtım .    dertli ,    fakir   ve    korunma         

isteyen    biri .     Şüphesiz   Sen ,    Rahman    ve     Rahim    olan ,   gizli    aşikar        

 her   şeyi    bilen ,     celal    ve    ikram     sahibi ,    göklerin    ve    yerin    eşsiz        

yaratıcısı ,   çok   açıyan    ve   lütufkar   olan    ve    Kendisinden    başka    hiçbir              

ilah    bulunmayan     Allah ,   ancak   Sen    olduğun    için    Senden    istiyorum .      

Rab    ancak    Sensin ,   ben    ise   kulum ,    Malik    ancak    Sensin ,    ben    ise      

köleyim ,     Aziz    ancak    Sensin ,   ben    ise    zelilim ,   Zengin   ancak    Sensin , 

ben    ise    fakirim ,    Diri    ancak    Sensin ,     ben    ise    ölüyüm ,   Baki    ancak    

Sensin ,   ben    ise    faniyim ,   iyilik    sahibi    ancak    Sensin ,    ben    ise               

kötülük    sahibiyim ,    bağışlayan    ancak   Sensin ,   ben   ise   günahkarım ,      

merhametli     ancak    Sensin ,   ben    ise    hatalıyım ,    yaratan    ancak    Sensin ,     

ben    ise   yaratılanım ,    güçlü     ancak     Sensin ,    ben     ise    zayıfım ,    veren     

ancak    Sensin ,    ben    ise    dilenenim ,    korkusuz    olan    ancak    Sensin ,     

ben    ise    korkanım ,    rızık    veren     ancak      Sensin ,    ben    ise    rızıklanan       

biriyim .     Kendisine     şikayetlerimi     arzettiğim ,    Kendisinden    yardım     

talep     ettiğim ,     Kendisinden    istekte    bulunduğum    ve    Kendisine    umut        

bağladığım     en    layık    varlık    ancak     Sensin ,   zira     şüphesiz     Sen    nice   

günahkarı    bağışladın    ve    nice     kötülük     sahibinin    yaptığını    görmezden     

geldin .    Ey    açıyanların     en     merhametlisi !     O   halde    beni  de     bağışla     

ve    beni   de     görmezden    gel .                                 


  ( Amin )                                                              







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ey Cümle Halkın Maksudu

  Ey cümle halkıñ maksûdu Al göñlümü senden yaña Ey külli şey’iñ mevcûdu Al göñlümü senden yaña ... Budur yüreğim yâresi Gitmedi yüzüm karas...